söndag 10 juli 2011

Semester!

Har tagit mig till västkusten igen, riktigt nice, ända problemet är väl just det att det är lite ont om internet. Har trådlöst med mig men uppkopplingen är sämre än på ett uppringt internet, men kolla av Facebook lite då och då funkar det för, men man får ha tålamod när man väntar på laddningen. Det märk väldigt tydligt att webbsidor idag inte är det minsta optimerade. Verkar som webdesigners idag räknar med att man har en riktigt bra uppkoppling.

Men internet åsido så är det så lugnt och skönt här, ska bara släppa jobbet helt. Just nu sitter vi i en bil på väg till ett outlet för att kolla på skor, så en liten stund har jag bättre mottagning, så jag passar på att hälsa er en mysig sommar och hoppas ni trivs lika bra där ni är och känner er lugna och avstressade. Känner mig lugn och lycklig, puss på er alla. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar