tisdag 5 juli 2011

Mycket Geek :)

Har surfar en hel del på Geekcrafts och blivit inspirerad, började med super Mario underläggen som Stephanie fick i födelsepresent, pärlplattor efter sprites hittade på sprite resource( inlägg kommer komma på pysselbloggen inom kort). Och sen har vi ju Yoda, som jag inte har räknat som Geek Craft men det är det ju. Men jag vill inte sluta där, jag vill få in lite mer av min geekness i min vardag, vill kunna uttrycka nörden i mig även i mitt pyssel. Har en massa idéer men just nu känns det lite som jag står och trampar, velar, vet inte riktigt hur jag ska börja, vart jag ska börja och hur långt jag egentligen ska ta det.

I all detta velande söker jag inspiration, kollar bloggar mer än bloggar själv, men jag finns här, har inte försvunnit men det blir lite mer sällan jag bloggar, pysselbloggen är ju för mina pyssel så det blir nog mer där. Men när jag har nått att säga kommer jag uppdatera här, förhoppningsvis mer än jag gjort på sistone, så överge mig inte.

Bloggar på tuben igen, och här ska bytas tub. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar