tisdag 5 juni 2012

Ytterligare ett slag i magen

Så då var vi där igen, när jag äntligen börjar kunna hantera allt, när jag äntligen har börjat leva igen. Då dimper ännu ett brev ner i lådan, där det står att de behöver kompletterande prover för att se om jag behöver behandling. Det behöver inte betyda något, och det kan betyda allt.
Ibland känns det som Gud sitter där uppe, pekar och skrattar. Men jag vet att allt detta måste ha en mening, jag vet att allt detta stärker mig. För vad har jag ingen aning, men för tre år sen hade jag legat i en hög och gråtit, nu fortsätter jag leva mitt liv och försöker hitta ett sätt att hantera allt. Sorry att jag gnäller lite igen, ska strax ta mig i kragen, men ibland behöver man gråta lite bara för att kunna leva igen. Men det kommer bli bra i slutändan, det måste jag tro. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar