onsdag 29 juni 2011

Troll, återigen troll...

Så då ligger man med migrän igen, man tycker att kroppen skulle få nog, men jag måste ha gjort något elakt mot min kropp i ett tidigare liv, den verkar tycka det är kul att åstadkomma mig smärta. Så nu ligger man till sängs och orkar inget ting, att ta sig från sängen till badrummet eller köket är ett jävla helvete. Fast i små korta stunder så orkar man lite, eller så hamnar man på soffan och kollar på film, så film listan blir uppdaterad igen.

Så vad gör en pyssel-tokig flicka som jag när jag inte orkar något? Jag har lekt med pärlor, sorterat lite av garn påsen som jag fick av pojkvännens mamma, broderat lite. Gjort sådant som man kan lägga ner efter fem minuter när man är trött, sånt som inte kräver att man far runt. Vill egentligen utveckla, men hjärnan är inte med mig. Har en massa idéer men hjärnan vägra hjälpa till, så det får bli när jag mår bättre. Har dock hittat en ny hobby, pärlplattor, riktigt roligt att leka med. När nått är färdigt kommer jag posta det på pyssel-bloggen.

Nä, händer inte så mycket i livet när man ligger på soffan, så idag tar det slut här. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar