måndag 10 oktober 2011

Vill ju bara vara frisk!

Är aggro på det mesta idag, inget går som jag vill, inte ens min kropp är på min sida. Har spenderat halva dagen på diverse provtagnings centraler, men fortfarande har de inte lyckats ta ett enda prov. Tycker att de kunde ha informerat om sitt datastrul när jag kom inte när jag suttit och väntat på min tur i 75 min! Men men, så är det bara. Kan ju säga att idag är det svårt att upprätthålla den positiva veckan, förutom alla dessa missar med datasystem så har jag också en helvetisk migrän. Längtar tills de har hittat vad som är fel på mig, så jag kan slippa allt ont.

Jag är faktiskt ganska duktig på att hålla mig positiv trots allt detta. Jag vet ju att nånstans tar det slut, och förhoppningsvis väldigt snart. Sen ser jag till att hålla mig upptagen med saker så att jag inte har tid att tänka på det. Men det är dagar som denna som orken tryter lite, när jag inte klarar av att arbeta pga av det onda. Jag tycker faktiskt om mitt jobb, det är utmanande och kul, och det är viktigt för mig att göra det bra. Så jag blir lite extra putt när kroppen inte tillåter mig att jobba.

Men men, imorgon är en ny dag, då får man ta nya tag. Trots allt det jävliga så har jag ett riktigt bra liv, så jag ska väl inte klaga. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar