onsdag 23 november 2011

Vänta är inte min starka sida...

Snor dagens rubrik rakt av från facebook, men ja vänta är inte min starka sida, och just nu gör jag en massa väntande. Och även om man säger att väntar man på nått gott väntar man aldrig för länge, så hade jag hellre fått allt nu. Mitt lilla glädje sprut häromdagen var nog lite som att ropa hej innan man går över bron. Visst jag har funnit ett problem, och bortsett från hur dåligt man mår av medicinen så är jag mycket piggare. Migränen är där men jag tror att den är på väg bort, jag intalar mig själv detta iallafall.

Så jag väntar på att migränen ska gå bort, jag väntar på att jag ska få mina remisser till alla ställen som läkarna tycker att jag ska gå till. Tror faktiskt att min läkare är dr House "in desguise", han verkar vara villig att gå till botten med detta problem. Nu har han fått för sig att mina problem kan grundas i B12 brist, så här ska göras gastroskopi och skoloskopi.

Jag väntar även på att få gå tillbaka till jobbet, gud vad jag längtar, 36 kvarat är väldigt lite, speciellt när man snart huserat inom den i 4 veckor. Vill få programmera igen, vill jobba!

Nu ska jag till apoteket och hämta B12 tabletter, ska gå på intensiv behandling i en månad och se om det hjälper, håller tummarna till att det ska. Snälla gör det ni med!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar