söndag 12 februari 2012

Det där att aldrig vilja vara ensam...

För ett år sedan var jag så säker på hur jag ville leva mitt liv, ville leva ensam, inte behöva kompromissa i mitt liv. Men jag har lärt mig mycket under det senaste året, om vem jag är och vad jag vill. Och en sak är säker, jag kan inte göra om mig för att passa in, människor får tycka om mig för den jag är. Jag kan inte omge mig med människor som "tolererar" mig. Tycker de inte om mig så behöver de inte träffa mig, trött på att vara den som ska "bete" sig.

Annat jag har lärt mig är när man träffar någon som man tycker om så betyder det att man vill träffa den hela tiden, och när den personen känner lika dant då är livet underbart. Kärlek är underbart och jag hoppas att alla omkring mig får uppleva det. Kärleken från en pojkvän men också kärleken från vänner, förståelsen från vänner att jag inte kan göra allt jag gjorde förra året.

Idag kommer jag glädjas för allt jag har i mitt liv, min kärlek, min familj och mina vänner som delar mitt hjärta. Glädjas över att jag får arbeta med det jag vill och pyssla med det jag vill på fritiden. Hoppas ni alla vet hur mycket jag älskar er!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar