lördag 28 januari 2012

Ibland, bara ibland...

Fredag, alla mina vänner är ute och har roligt, speciellt de som känner V. V fyller år denna helg och allt jag vill göra är att vara med och fira henne, men kan jag det? Nej, jag ligger här på soffan med migrän och hatar min kropp. Det där att inte få vara frisk just nu, att migränen ska komma och trycka ner mig. Och jag vet, bara låta medicinen ta några dagar på sig att verka, bara vänta på att ytterligare ett provsvar ska komma. Hur många provsvar behöver de för att komma på vad det är för fel på mig?

När ska jag kunna leva som vanligt, när ska jag få må bra? Lite whiny idag, tycker jag börjar missa alldeles för mycket av mitt liv, men det löser sig nog snart. Och som vanligt kanske jag ska påminna er och mig själv om att förutom min lite dåliga hälsa så har jag faktiskt ett riktigt bra liv, jag har ett bra jobb, en liten men mysig lägenhet och en underbar pojke som jag tycker om en massa.

Jo och när jag ändå har eran uppmärksamhet, behöver filmtips, gärna nått man kan skratta åt. Nått som får en att känna sig alldeles varm i kroppen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar