söndag 4 mars 2012

Nytt jobb snart :D

Oj, inte bloggat på ett tag! Har flertalet inlägg som ligger som utkast men inga som kom hela vägen fram. Tanken har varit att skriva, men orken har som inte funnits där. Var hos läkaren för en och en halv vecka sen, han hade inget roligt att säga, inget klart än, prov svaren har inte kommit än, men. Just det där men, kroppen har börjat bete sig, bete sig på ett nytt sätt, kanske ett sätt som nu kan tala om vad allting handlat om. Men jag får vänta, vänta på provsvar igen, och ni som känner mig vet att mitt tålamod inte existerar.

Och mitt i allt så tar jag beslut, stora beslut. Jag ska byta jobb, har fått ett nytt, börjar om en vecka. Jag ska bli spelprogrammerare, jag fick jobbet, ett jobb jag har velat ha ett tag. Kanske inte sen jag var liten, då ville jag bli dansare, musikal-artist, kanske till och med skådespelare. Men nu, jag vill bli spelutvecklare, jag vill veta vad det är som får spelen att fungera, jag vill vara den som får dem att fungera.

Så jag har börjat spela igen, massor med spel, har startat upp wow igen, det är kul igen. Sen spelar jag även XBOX och Wii. K köpte resident evil, med pistol, spelkänslan var väl så där, men det är alltid kul att skjuta ner lite B.O.Ws.

Jo, just det, har spelat in en del videos, den här gången om alternativa verkligheter och altoholics. Har ni missat dem så länkar jag nedan. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar