fredag 16 mars 2012

Piggnar till

Sakta så börjar p-pillerna verka, sakta börjar jag bli människa igen, det där att inte sova gör konstiga saker med ens huvud. Har ni inte lyckats sova en hel natt ännu, men det verkar som det kommer, har bara varit uppe två gånger i natt, mot för två dagar sen då det var i snitt 10. Hormonerna gör dock så mycket mer, är klar i huvudet för första gången på flera månader, allt är inte så svårt längre. Har långt kvar innan de har rätt ut varför, men så länge som jag får må någorlunda bra undertiden så kommer allt gå bra.

Sen att jag trivs på mitt nya jobb, det är bara socker på moset. Spel-utveckling är kul, så jag hoppas att allt kommer fungera. Det är verkligen mitt drömjobb. Önskar dock att jag kunde hitta ett bra fik i närheten, saknar min morgon latte, har testat ett fik eller två men deras espresso är inte lika god. Och som vanligt tycker inte magen om jobbets maskin, maskin kaffe är inte så gott heller.

Jo just det, måste verkligen börja träna. Dessa veckor utan sömn har gjort att jag har ätit kopiösa mängder godis, och det börjar verkligen synas. Ska bara komma på ett bra sätt som passar mig. Kanske ska passa på att säga att det handlar inte om vikt nedgång, det handlar om att omforma kroppen så den blir fastare och smalare.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar