torsdag 9 juni 2011

Prisa Gud! Här kommer skatteåterbäringen!

Min ack så dåliga ekonomi fick sig ett plötsligt uppsving, vad gör man då? Ja inte springer man ut och handlar, det var ju det som satte mig i här från början. Ja, det var ju ingen fara med mig från början, var bara det att jag hade fått leva på nudlar tills löning, men nu kan jag satsa på nått så fint som lite mer köttfärssås kanske. Nej pengarna ska gå till nått mycket mer viktigt. När övertidsersättningen kommer ska här blivas med Mac, så in på det lilla sparkontot blir det.

Men vem behöver pengar, har iallafall inte tid att spendera dem. Så här inför release blir det många långa dagar, men det betyder att kunden blir nöjd och lite mer klirr i kassan lagom till semestern. Ja för jag fick ju den beviljad, trodde jag skulle få vänta till september detta år. Men fick klar tecken för juli av berörda, riktigt nice. Så vad är planen? Tror det blir att softa, att bara lata mig och ta det lugnt. Sitta i solen på ett berg i skärgården och mysa, kanske hinna få nån färg denna sommar.

Lång dag ger kortare inlägg, nu ska andas. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar