måndag 27 juni 2011

Utan nät i 4 dagar försmäktade jag på den ön...

Spenderat en helt underbar helg i det finaste Bohuslän. Det fanns ingen mottagning på mobilen och inget internet, men det har varit lugnt och skönt. Jag behöver sådana helger för att ladda batterierna, och det gjorde ju inget att solen sken heller, så nu har jag en lite mörkare ton av vitt på valda delar av kroppen. Tar lite tid för färgen att komma, men om jag jobbar på set lite så kommer jag vara någorlunda brun innan sommaren är slut.

Så skönt att inte vara uppkopplad ett tag (skulle inte klara det i längden dock), har spenderat tiden med pojkvännen, sprungit i bergen och bara varit social. Fått mer smak så nu längtar jag verkligen till semestern, undra om det är dags att börja en ned räkning? Kanske göra någon slags planering över vad jag ska göra, eller så behöver jag inte det, behöver inte planera allt utan bara låta livet hända, det har ju faktiskt fungerat väldigt bra hittills.

Nä, dags att vakna lite, snart på jobbet, tillbaka i verkligheten. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar