söndag 4 december 2011

Editerar och pysslar...

Har spenderat hela min dag med att försöka spela in en tutorial fortfarande inte nöjd, tur att jag har en bild kvar som jag kan försöka med. Men har börjat vlogga, gör nått som kallas vlogmas, jag ska vlogga varje dag fram till jul. Så om ni vill se mig prata nonsen på engelska så kan ni hitta mina videos här. Och är ni intresserade av smink och skönhetsprodukter så har jag en liten "giveaway" där också.

Har precis slutat titta på Lilla Sjöjungfrun, det är en grymt bra film, och sen är den från 1989. Den har verkligen allt, och en massa svängig musik. Så här inför jul är det underbart att titta på Disney, känns ännu mer som vinter.

Så till dagens lego, fick en fängelsevägg i city och nån slags liten robot/farkost igen i Star Wars, känns lite som jag inte är tillräckligt mycket Star Wars nörd för att veta vad de är. Men roligt är det, har ställt upp lite blandat från veckan, bland annat så skakar tjuven galler.

Photobucket

Kram

1 kommentar:

  1. Verkar mest vara saker från prequeltrilogin i Star Wars-kalendern, så det är helt ok att inte känna till allt. På tok för mycket bjäfs i de filmerna.

    Men såvitt jag kan avgöra har du fått ett diplomatskepp, en vandrande holo-platta och nån sorts stolpig krigsmaskin :)

    SvaraRadera