onsdag 28 december 2011

Jag lever!

Vet att jag en dålig bloggare varit, inte har jag postat bilderna på de sista legot i kalendern och inte har jag uppdaterat alls. Inte meningen att vara en sån dålig bloggare men har varit upptagen med att springa omkring i Göteborg, fira jul med pojkens föräldrar och filma mig själv med min nya kamera, målandes små söta manga figurer. Men den lilla bloggaren i mig får minsann titta fram lite, berätta lite om vad jag har hittat på sen sist.

Sitter för tillfället på en buss på väg hem, tar ca 4,5 h från Göteborg till Norrtälje, inte så farligt faktiskt. Med mig har jag pojken och påsar fyllda med julklappar och annat vi plockade upp där nere på Sveriges baksida. Har en jätte fin webcamera, ska användas flitigt, lite verktyg, några pennor och en hel massa andra saker. Har även passat på att springa omkring i annorlunda asiatiska mat affärer, har med mig räkchips, ris kakor och lite blandat godis. Tog även en tur till Ikea, så nu ska nog vi få ordning på badrummet, äntligen.

Annars har jag bara tagit det lugnt, chillat, youtubat, kodat och njutit av att det är jul. Har några dagar kvar av lugnet innan arbetet tar vid, några dagar till av vila. Fast vet inte hur mycket vila det varit dock, mycket springandes runt i affärer och på promenader, pojkens familj är änna aktiva änna. Bilderna på legot får ni vänta nån dag till på, är ganska sent när jag kommer hem, och till skillnad mot mig så måste pojken upp och jobba, stackarn.

Hoppas ni haft en underbar jul, hur ni än firat den. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar