måndag 5 december 2011

Julkänslor och lite, lite snö

Har sprungit omkring hela dagen med en massa underbara julkänslor. Det började imorse när jag gick till jobbet, gatuljusen glänste i frosten på marken och det kändes som att gå på glitter lagda gångar. Så jag sitter här nu och bara känner kärlek till alla mina vänner och bekanta och vill ge er en stor kram.

Livet på den här sidan ån, vandrar framåt som vanligt, klockan ringer 4.40 och sen bär det av till jobbet. Önskar att jobbet låg närmre men det är ett roligt jobb så jag får väl stå ut med mina 2h enkel resa, kanske flytta, nångång. Men jag trivs i mitt lilla hörn i världen, och medan himlen fäller sitt vita täcke så myser jag mig ner i min varma säng. Här ska sovas, men först ska ni få dagens lego kalandrar. Från city får jag vägg två till fängelset, snart kommer tjuven inte kunna rymma. Från star wars får jag ännu en liten farkost.

Photobucket

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar