söndag 4 december 2011

Städa städa varje lördag, också varje jul...

Jag lördag var det här, har sprungit omkring och gjort ärenden. Bland annat hämtat mina nya glasögon, så nu äger jag ett par Converse, glasögon alltså. Resten av lördagen har gått till att städa, blir så lätt stökigt när man pysslar och inte städar undan efter sig, men nu är det rent.

Sen var jag över hos V och hon visade mig Skyrim, så nu vill jag ju också ha. Så snart jag har råd blir det ett XBOX 360 och ett Skyrim, inte för jag vet när jag ska hinna spela, men det var ju så grymt snyggt och verkade jätte kul!

Och nu till det jag vet ni väntat på, dagens lego från kalendrarna, idag är det en polis från city legot och från Star Wars legot en... ja vad är det för nåt... nån som vet?

Photobucket

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar