onsdag 25 januari 2012

Börja bli vuxen?

Tar en liten paus från dagens sketch, har lite andra pyssel deadlines att koncentrera mig på, så sketcherna får ligga på is. Annars fylls mitt liv av lägenhetsjakt och budgeterande, ni vet sådan därt vuxet. Jag vet det är för jävligt, Mika börjar bli vuxen, men någon gång i livet ska man väl bli det (Har ju börjat att kompensera det med lila hår och 1 up mössa).

Men om jag någon gång ska ta mig från Norrtälje och sluta pendla 4h per dag så får jag väl spara ihop lite pengar så jag kan flytta till stan någon gång. Sen att större delen av mitt budgeterande är till för att jag ska ha råd med mitt pysslande är ju faktiskt en helt annan sak.

Men men tänkte bara uppdatera er lite, jag har inte försvunnit, bara tagit en liten paus.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar