onsdag 4 januari 2012

Då var det dags igen...

Då var migränen tillbaka... vill börja med att säga nått jag hoppas att jag sagt flera gånger, detta är inte för att ni ska tycka synd om mig. Detta är för att ni ska förstå, varför jag inte hör av mig så mycket, det är inte det att jag inte vill träffa er allihopa, det är det att lat som man är stannar man hemma när man mår så här.

Migränen är olika varje gång, ibland bara en huvudvärk, ibland mer. Denna gången startade allt som en förkylning, det kanske är en för djävlig förkylning med migrän huvudvärk. Men huvudvärk är lätt att ta, lite värktabletter så sover man bort hela dagen. Det är när andra system påverkas, som just nu, mår konstant illa, har inte sovit en blund hela natten, magen har brakat helt. Det är då man inte kan ta sig till jobbet, inte orkar. Men borde få läkarsvaren snart, och jag håller tummarna för att detta är en basilusk som försvinner om en dag eller två.

Men jag är egentligen väldigt lyckligt lottad, jag har en jätte fin partner, ett mysigt hem, ett utvecklande jobb som dessutom betalar bra, goda vänner och man kan inte få allt här i världen.

Så hör gärna av er, om jag har tid och ork träffas jag gärna på en fika, snackar massa skit och glömmer bort att jag mår dåligt. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar