fredag 13 januari 2012

Smink och Link...

Fredag den 13:e, meningen att man ska se det som nån slags otursdag, men nja inte jag. Inte blir det något tittande på skräckfilmer heller. Istället blev det att spela in min absolut första "Haul" video, de som inte vet vad det är så är det en video där man visar upp vad man köpt och pratar lite om varför det är just dessa produkterna. Dagens "haul" video handlar om smink, om du är intresserad så kan ni kolla på den här. Några av er vet, några inte, men jag tänkte passa på med lite skamlös reklam (vill du inte läsa reklamen hoppa några rader ner). Jag är konsulent för Oriflame, Oriflame är ett direktförsäljnings företag som säljer skönhets produkter som inte är testade på djur. Om ni är nyfikna på vad det är för produkter, vill känna och klämma lite på dem, kanske lukta på en massa parfymer eller testa lite läppstift, hör av er till mig så drar jag ihop en visning. Slut på reklam.

Till dagens sketch så kastade jag ut frågan på facebook, först till kvarn fick först mala, med en liten modifikation, jag sketchade bara, gjorde ingen "cartoon". Och "vinnare" var Veronica med önskan om en bild på Link, hennes jätte söta chinese crested (en hund). (Men oroa dig inte Bänke, rumpnissen lät också jätte intressant så den kommer dyka upp i en inte allt för avlägsen framtid). Så varsågoda.

Uploaded from the Photobucket iPhone App

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar