måndag 2 januari 2012

Levla min kreativitet

Då var årets första arbetsdag till ända, känner mig lite som en sengångare, inte går det fort här inte. Längtar hem, till min mysiga soffa och mina roliga pennor, känner mig kreativ idag. Har funderat på att göra något som en skiss per dag, lägga upp här. Är ni intresserade av att se det? Vad skulle ni då vilja se för slags skisser, vad vill ni att jag ska skissa? I bland så är man full av idéer, andra dagar så är man helt tom i huvudet. Så era idéer är väldigt uppskattade.

Jag vill ta min kreativitet till nya nivåer, vill lära mig nytt, vill bli bättre. Som med allt i mitt liv, jag vill bli bättre, jag lever för att lära mig. Tänkte mig att jag ska börja göra lite tutorials, ta lite av det jag lärt mig och föra det vidare. Nått som låter intressant? Lägger upp det på min youtube kanal, för ni vet väl att jag har skaffat mig en sån? Där kan ni höra mig staka mig, tappa ord och helt enkelt vara den Mika som jag är. Ni hittar länken här bredvid, hoppa gärna in och titta, kanske kommentera lite om ni har lust.

Nä nu ska jag skissa lite på dagens skiss, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar