måndag 5 september 2011

Mot jobbet!

Det där med att lägga alla sina förhoppningar på ett kort, eller det där med att hoppas att man har magsår så man äntligen kan bli frisk. Kan säga att jag har haft en riktig depphelg, övervägt om hela mitt liv helt enkelt är fel. Men på nått sätt så kom måndagen och jag börjar känna mig klarare i huvudet, klarare i tanken. Mitt liv är faktiskt riktigt bra, skulle vara nice att faktiskt vara frisk, men annars är det riktigt great.

Har äntligen fått lämna lägenheten och är på väg till jobbet för första gången på två veckor, har fortfarande problem med bihålorna men men, skönt att inte vara inlåst i mina 36 kvadrat. Kan säga att det har känts som den har blivit mindre ju längre det har gått, och har nog gått och blivit lite galen därinne. Man behöver träffa andra människor, man behöver vara lite social, sluta tänka på sina egna problem.

Nää, dags att kliva av t-banan och ta sig den sista lilla biten till jobbet. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar