tisdag 6 september 2011

Snygging!

Haft kundbesök på jobbet idag, så ser riktigt stylish ut i mina 7 cm klackar, oj vad trött i fötterna man blir av så höga skor, inte van alls. Till dessa underbara bruna läder stövlar ( tror nog de är mina favvosar), bär jag en fin brun/grå rutig kjol, grått linne och vinröd tröja. Har smetar på mig rätt mängd smink och stylat min coola klippning i snedbena för att visa min mowhak klippning. Ser helt enkelt grymt cool ut idag, eller har iallafall en snygg dag idag, vilket har gett mig toppen humör trots att jag inte fick nån sömn i natt.

Sen att jag har ett nytt, mysigt projekt att sätta tänderna i och får leka med en massa saker som jag velat leka med ganska länge, det har ju bara gjort att dagen gått fortare. Men Gud vad det i huvudet man blir av att läsa massa konstiga pdf:er, försöka sätta in sig i en massa konstig kod för att förstå flöden, och hålla en massa olika utvecklingsmiljöer i huvudet och komma ihåg vart man ändrar vad. Känner mig lite lätt snurrig. Men o så glad, ska bli skönt att komma hem, lägga huvudet på kudden och sova(äta middag först).

Nä nu ska jag se om jag kan sova en stund på bussen. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar