torsdag 15 september 2011

Sätt guldkant på vardagen

Nu är jag verkligen trött, lätt frustrerad, och jätte trött. Gick just hem från en 13 timmars dag, det är nu man önskar att sängen låg i Stockholm, att önska är faktiskt positivt. Och vi fortsätter positiva veckan, att se allt positivt som livet ger. Vill bara påverka att varken sarkasm eller ironi är negativt, det är ett sätt att hantera negativitet, eller det mesta i livet.

Positiva veckan dag 2:
När man kommer in till jobbet klockan sju på morgonen, så får man gå hem tidigt, ja eller så har man jobbat 13 timmar när klockan är halv nio. Mitt jobb är kul!

Det finns miljarder sätt att skriva en dispatchServlet, tyvärr har jag inte hittat någon som fungerar, men jag har lärt mig väldigt många som inte fungerar. Kunskap är kul!

Har ännu inte ätit middag, mat är godare när man är hungrig!

Och nu till det som man inte behöver sträva efter för att det är positivt idag:

Jag har ett underbart utmanande jobb, jag har en helt underbar pojkvän, jag har en lägenhet som är min och i den står en grymt skön säng med varma täcken som jag ska krypa ner i om en timme eller två. Jag kan sova på bussar, och det ska jag ta och göra nu, så god natt och se det positiva i allt, livet blir så mycket underbarare då. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar