måndag 30 maj 2011

Avstressande

Blev en riktigt trevlig helg i Göteborg, har inte varit där sen klassresan i nian, och då bara en kort mellan landning för att gå på Liseberg. Men nu fick jag sen en hel del mer, man hinner en massa på fyra dagar. Så vi gjorde det självklara, Liseberg på torsdagen, universeum på fredagen och sen träffades vi vänner vi inte sett på ett tag och fikade, riktigt trevligt, blev några fikor.

Så vad var min bild av Göteborg? En lugn och trevlig stad som har ett mindre men mycket bättre panduro. Att staden är i Stockholms storlek men takten och mentaliteten är mycket mer som tex Norrtälje förvånade mig, men jag kan ju säga att jag är avstressad. Ska försöka behålla lite av lugnet åtminstone resten av veckan.

Blev även med dragen till outlets, har faktiskt aldrig sprungit på outlets, märkes kläder är väl inte riktigt min grej. Men däremot hittade jag skorna jag har velat ha ett tag, ett par reebook easy tone, så här ska ben och rumpa bli klara för beach 2011. Hittade dem för halva priset så det kändes ekonomiskt försvarsbart att köpa dem också, nu ska vi se om de gör nån skillnad, känner dock att de får mig att inte gå inåt med fötterna och gå lite rakare i ryggen så en liten vinst är det ju iallafall.

Nä dags att byta t-bana igen. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar