måndag 9 maj 2011

Det går bra nu!

Allt som strulade till sig i fredags lyckades jag lösa idag, går hem från jobbet trött men med ett leende på läpparna. Den planerade resan i slutet av mig kommer troligtvis bli av, sannolikheten är i alla fall mycket större. Kommer vara tvungen att fortsätta med mina långa dagar, men det är det värt och kvällssolen ger sitt också.

Det finns inget skönare än när saker och ting faller på plats, när trots stress och tung arbetsbörda, livet är ljust så ljust. Att känna att orken är på topp, trots nått konstigt jidder med min interna termostat. Har inte feber men jag är ömsom varm, ömsom kall, till och med så det faktisk känns på huden. Men inuti har jag min vanliga temperatur på 35,6 grader, känns jätte konstigt, men det är väl som vanligt nått som läkarna inte vet vad det är, så jag ids inte gå dit.

Men som Petter säger, "det går bra nu". Fast det skulle inte skada att faktiskt få en av lägenheterna jag sökt, pendla är trist, jätte trist. Och tänk vad mycket mer jag skulle kunna jobba om jag bodde i stan, eller vilket socialt liv jag skulle orka med. Vet du en lägenhet som behöver en hyresgäst?

Nää, nu ska jag plocka upp min virkning och virka en till bot. Om du inte har sett min förra kan du titta in på min pysselblogg Craftybit Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar