måndag 2 maj 2011

Valborgsmässoafton

Så har det varit Valborgsmässoafton, ett himla åkande för att både hinna med systersonens 6 års kalas och fira Valborg i Stockholm. Men hann med båda och hade väldigt kul, Lill pojken blev överlycklig för sitt lego. Valborg firades på Skansen, efter att ha gått omkring och tittat på alla fina djur ( fast jag måste säga, lodjur ska inte sitta i bur, gjorde ont i hjärtat att se dem), så lyckades vi komma upp till brasan precis när de tände den. Undrar vad dom hade stoppat i brasan för det brann lite väl mycket, trodde det skulle brinna i träden när som helst. Kvällen avslutades på pickwicks med en öl, eller jag avslutade den med kaffe min mage vill fortfarande inte ha alkohol.

Igår sprang jag omkring i veddesta och barkarby, en tur till Ikea, men jag rekade bara, ingen shopping för Mika den här månaden. Allt detta spring har givit mig extrem träningsvärk i smalbenen, att kroppen inte ska vara van vid att promenera. Försökte mig även på lite löpning (höll på att missa bussen), kanske ska ta att träna upp flåset lite, var riktigt skönt att sträcka ut musklerna. Men som vanligt kommer det väl rinna ut i sanden, så mycket man vill så lite tid.

Nää, dags att byta tunnelbana. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar