torsdag 19 maj 2011

Vad mer?

Resan till Göteborg blir av! Fick klarttecken från projektledaren idag, drar en lättnads suck och hoppas att stressen i mig kommer sjunka och att jag kanske kan sova inatt. Kommer fortfarande jobba som en liten gnu för att hinna men det är inte riktigt lika tajt deadline som jag trodde, phu.

Så helgen kommer fyllas med jobb, men ska ta några timmar mitt på dagarna och promenera och fika. Som om nån har lust och tid är det bara att hojta, kommer befinna mig i Norrtälje.

Ska montera färdigt både boten och den andra amigurimin ikväll, så jag hoppas på att hinna med att ta lite bilder idag om ljuset tillåter, annars får ni allt hålla er till helgen. Men funderar lite på vad jag ska göra som nästa projekt, några idéer?

Kram

1 kommentar:

  1. Back to painting! :D
    Måla lite väsen vettja! :P

    SvaraRadera