lördag 14 maj 2011

Laga mat

Ni som känner mig vet att jag inte tycker så mycket om att laga mat, eller tyckte. Har lagat en hel del mat den senaste tiden och har faktiskt blivit väldigt mycket bättre på det. Dagens middag blev något över det vanliga, stekt ost-fylld kyckling med ost täckta pommes frites och coleslaw. Det roliga var att coleslaw:n var nått jag bara kastade ihop men det blev jätte gott. Så i dag delar jag med mig mitt recept på coleslaw.

Coleslaw (4p)
Vitkål, 1/4 huvud
Morot, 3 st
Gräddfil 1,5 dl
Majonäs, 4 msk
Senap, 1 tsk
Santa Maria Hickory BBQ sås 1tsk

Photobucket

Då jag varken tål laktos eller ägg så har jag använt laktosfri gräddfil och Coops egna lätt majonäs (den är ägg-fri).

Nää ,här ska tittas på eurovision finalen. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar