tisdag 31 maj 2011

Folk, massor med folk

Tillbaka på jobbet med allt det innebär, men kan säga att jag är en helt ny människa sen efter mini semestern. Allt går mycket lättare, men det kan vara för att strukturen på koden nu har blivit relativt lätt hanterad. Det är bra att göra det långsamma grundarbetet, blir så mycket lättare och snabbare att utveckla resten då. Ska dock bli skönt med lite mer ledigt när allt detta är klart, en liten paus att få andas lite.

Längtar tills jag har lite tid över, kunna träffa lite vänner och pyssla en massa. Då kanske den fina amigurimin jag håller på med blir klar, har en som nästan är klar, den ska bara få lite fler assesoarer sen får ni se den, den andra är en så länge bara en kropp och ett ben, men den ska inte ha så mycket assesoarer så den blir nog färdig först. Skulle vilja måla lite också, men är så lite hemma just nu så det hinns inte med. Men snart ska nog det också hinnas med, längtar tills jag får en lägenhet lite närmre jobbet.

Står på tåget bland en massa andra människor, rusningstid, ush gillar inte folk. Men men, får väl ta det när jag valt att jobba i Sthlm. Tycker bättre om att åka när det är mindre folk, lite därför jag lärde mig att bli en morgon människa, då kan man pyssla på tåget ( jo det är t- bana jag åker men det låter så mycket mysigare med tåg). Tyckte om det underbara lugnet i Göteborg, kan det inte vara så lungt här?

Nä, dags att byta som vanligt. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar