fredag 19 augusti 2011

Allmänheten på bussar...

Har varit en sån dag på jobbet när man har gjort 52 saker samtidigt, allt för att kunna leverera i tid, hatar sådana dagar. Visst får man en massa gjort, och man är super skärpt, men gud vad grötig man är i huvudet efteråt. Enkla saker som att bre smörgåsar eller faktiskt komma ihåg var man lade osthyvel två sekunder tidigare är helt om möjligt. Eller det att skriva ett blogg inlägg, när man sätter sig ner vet man precis vad man ska skriva, men när man väl börjar skriva så försvinner alla idéer, helt bortblåsta.

Resten av dagen (den delen jag inte var på jobbet), har jag spenderat i SLs grepp. Och jag måste säga, finns mycket man kan klaga på när det gäller buss trafik. Alla bussar jag åkt med idag (är en del) har varit försenade, ALLA. Och sen är man tvungen att dela dem med allmänheten, stora feta svettluktande tyskar, engelska damer som bläddrar i bilder på en kamera med pling-ljudet på, högljudda män som pratar i telefonen. Och allt detta utan musik, att glömma och ladda mobilen är inte en smart sak. Men nu har jag landat ute hos föräldrarna, stressade hem och packade så att jag skulle hinna med sista bussen ut. Sovmorgon i morgon FTW!

Nä jag vet att klockan inte är mycket men nu är det dags att sova! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar