onsdag 17 augusti 2011

Hårigt...

Hade tänkt mig ett välformulerat inlägg om varför vissa jobb passar bättre för pojkar än flickor och vise versa, genetiskt sätt. Att kvinnor ofta har anlag för vissa jobb och män för andra. Men jag gav upp, formulera mig har aldrig varit min starka sida, och sen så blev det jättelångt och ganska virrigt. Så jag färgade håret istället, en radikal förändring men det behövdes, hade tröttnat på mina blonda lockar. Blont hår kräver så mycket, så det blev ebenholts svart. Tror jag blev väldigt inspirerad av Maria och Katta Kvack, jupp jag låter bloggare påverka mig. Men jag har faktiskt funderat på att byta färg ett tag, det är ju så dyrt att blondera sig, och ska det bli bra så föredrar i alla fall jag att gå till frisör. Men mörkt hår kan man fixa i badrummet hemma 73kr istället för 700, det säger jag är att spara in pengar. "So with no further ado". Kram

Photobucket Photobucket Photobucket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar