fredag 12 augusti 2011

Rörigt

Är riktigt trött ikväll, men jag kunde inte stänga ner utan att skriva en liten rad. Är inte helt frisk ännu, men tillräckligt för att ta tag lite i hemmet(även om att gå och handla visst tog den sista energin). Har rensat ut lite idag, börjat göra lite plats, ska få ha pojken här hemma i en hel vecka (lycklig!), och då måste han ju också få plats. Så badrummet är rensat och jag har påbörjat en omorganisering av alla mina pyssel-saker så att jag inte dränker pojken i dem.

Min lägenhet är mer som ett pyssel-rum än en lägenhet, och om pojken ska vara här måste nog lägenheten vara mer lägenhet än pyssel-rum. Måste bli mer organiserad och mindre kaos, konstigt nog är jag mer kreativ när jag har ordning, men min lägenhet slutar alltid i kaos. Så här ska bit för bit lägenheten faktiskt förvandlas till ett ställe man bor på. Känner mig dock lite överväldigad av mängden det faktiskt är att göra, men det ser nog ljusare ut imorgon. Hoppas då vakna med ny energi, kanske lite mer än idag och faktiskt börja få ordning, både på lägenheten och livet.

Sov gott alla. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar