tisdag 9 augusti 2011

House arrest...

Både magsjuka och pms börjar röra sig bortåt, och både jag och magen börjar bli gladare. Soffan börjar kännas lite hård och jag börjar snart klättra på väggarna, ska bli skönt att få åka till jobbet imorgon. Saknar pojken en massa och hoppas att han har det trevligt uppe på fjället, och det är bara 4 dagar kvar tills han är tillbaka hemma. Under tiden pysslar jag som en tok(mycket för det är det man orkar på soffan), så mitt maraton projekt i ett broderi med 27000 stygn.

Har blivit en hel del filmer också, och kommer snart uppdatera filmlistan med dem allihopa, börjar bli ett antal, 193 st faktiskt. Då jag inte fått lämna lägenheten på hela dagen så blir mitt The August Break foto mitt broderi och så långt som jag kommit på det så länge. Älskar er allihop därute, hoppas ni har haft en underbar dag. Kram

Photobucket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar