tisdag 2 augusti 2011

Date night

Så dåligt som den här dagen började med feber och skitungar som spelade hög musik på 20 i 6 bussen, så kunde dagen bara bli bättre. Och det blev den, runt lunchtiden började febern ge med sig, åka till jobbet var visst en bra ide, fick en massa gjort och kände mig faktiskt lite som en drottning (king of the world fast kvinna då). Tväris hem var sponsrad av en galen tant med vackra kläder inspirerade av naturen.

Photobucket

Fast jag åkte ju inte hem, jag åkte till webhallen för att skaffa mig en ny mus, en sån som passar mina små händer. Medans jag väntade passade jag på att spela lite xbox, got a spare, yay.

Photobucket

Ja och sen så firar ju jag och pojken hela 4 månader tillsammans, det blev som det startade, med bio.

Photobucket

Green Lantern 3D, mm hoppades inte på så mycket, men den var riktigt bra. Men nu ska krypas till sängs, lycklig Mika. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar